ورود الحب

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ثقافه - فن- أدب- شعر وخواطر-برامج مهمه

3 مشترك

نكات على الماشى

ابوكريم
    ابوكريم
    مشرف عام
    مشرف عام

نكات على الماشى Empty نكات على الماشى

مُساهمة من طرف ابوكريم الخميس مايو 15, 2008 1:40 am

عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال.واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح
    أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة.راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده.
    نكات على الماشى Hahaha

مساطيل ركبوا أتوبيس بدورين اللي فوق سال اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قالوا 80 وانتوا ؟ قاله: إحنا السواق مجاش.
    نكات على الماشى 110

واحد غبي راح يخطب الأب قاله البنت لسه فى المدرسة رد عليه الغبي وقاله يعنى أجيلها بالليل.
    نكات على الماشى 99_2

واحد ميكانيكي فتح مصنع شيكولاتة سماه كالاكسى
    نكات على الماشى 110 نكات على الماشى 380

سواق راح يحلق الحلاق بيساله : عايز شعرك ازاى؟؟؟ قاله: فى اى حته على جنب9.
    نكات على الماشى 260

محشش جابوه للقاضي قاله لو قلتلى 10 حاجات بتعملها من ساعة ما تصحى لغاية ما تنام وتكون تبدا بحرف الالف حسيبك؟ قاله المسطول: اجيبها واحرقها وافرطها والفها و اولعها واعمرها وامخمخ انسطل اطفيها انام.

نكات على الماشى Hahaha

واحد بخيل راح يزور أمه فى المستشفى شاف على الباب مكتوب ادفع قال: خلاص ابقي ازورها لما تروح البيت. نكات على الماشى 328_3

صعيدي جزمته اتقطعت خيطهاوبعد أسبوع لقاها كويسه فك الخياطه .
    نكات على الماشى 385_4

صعيدي ربح مليون خافوا يبلغوه يموت مصدوم قال العمده أنا أقوله.قال يا محمدين لو ربحت مليون حتعمل بيهم إيه؟ قال:أديك نصهم.مات العمدة !
    نكات على الماشى 18

محشش قطع رأس أخوه وهو نايم وقعد يضحك ويقول:هيتجنن لما يصحي وميلقهاش !!
    نكات على الماشى Hahaha

محشش لقي كنز قال:كويس فاضل الخريطة
    نكات على الماشى 99_3

ولد بيسأل أبوه:هي الحمير بتتجوز؟ قاله :يا بني مبيتجوزش أصلاً غيرالحمير
    نكات على الماشى 8d1398d4bb

مين أكثر إنسان صابر في الدنيا؟؟؟ صعيدي ينتظر إليسا علي قناة إقرأ
    نكات على الماشى 8d1398d4bb

واحدة سودة قوي ركبها عفريت حاولوا يطلعوه قالهم نفسي أطلع بس..... مش شايف.
    نكات على الماشى Hahaha

واحدة بتقول لجوزها اطرد السواق كان حيموتني مرتين في حادثة قال لها خلينا نديه فرصة ثالثة
    نكات على الماشى 18

مسطول صدم شرطي وموته راح متصل بـ122 وقالهم:أحب أبلغكم إنكم بقيتوا 121.

نكات على الماشى 328_3

محشش بيسأل محشش التعلب بيولد ولا بيبيض قاله التعلب مكار توقع منه أي حاجة
    نكات على الماشى Hahaha

لعيب كورة بيسأل مراته إذا كانت خانته قبل كده ولا لا فقالت له : بصراحه (3) مرات بس، الاولى: فاكر لما المدرب ماكنش بيرضى يلعبك وبعدين بقى يلعبك!قالها: طب تاني مره ؟ قالت له: فاكر لما زمايلك ماكانوش بيباصولك الكوره وبعدين بقو يباصولك!! قال لها : طب تالت مره؟؟ قالت له : فاكر الجماهير لما ماكانتش بتشجعك وبعدين كلهم بقوا يشجعوك
    نكات على الماشى 18

مرة واحدة بتخون جوزها فسمعتة طالع على السلم فقالت اخبيك فين اخبيك فين راحت مخبياة ورا التلفزيون فجوزها كان جايب سمك فقالها خدى جهزى السمك ده وراح فاتح التلفزيون يتفرج على المطش الست جية تقولو ا اية دة ياراجل انتا جايبلى السمك صاحى قالها امال انا اعمل اية كل ما الاهلى يجيب جون يطلع واحد من الجمهور يبوسنى ويرجع تانى

واحد قبل مايموت جمع ولاده التلاتة وحب يوصيهم يفضلوا ايد واحدة ،وأعطى لكبيرهم عود خشب كسره بسهوله أعطاه اتنين كسرهم بسهولة برضه أعطاه خمسين عود كسرهم بسهوله قال لهم طالما معاكم البغل ده مافيش خوف عليكم
    نكات على الماشى 385_4

مرة واحدة أرادت اختبار اجواز بناتها فاخذت الأول وعملت نفسها اتزحلقت في البحر فنزل وراها وانقذها، تانى يوم وجد عربية بيجو ومكتوب عليها "هدية من حماتك" وفعلت نفس الشئ مع الثانى فاحضر لها الاسعاف ووجد فى تانى يوم عربية بيجو ونفس الرسالة، أما الثالث فسبها تغرق، ففى اليوم التالى وجد عربية مرسيدس ومكتوب عليها "هدية من حماك
    نكات على الماشى Lol

رقد الرجل على فراشة يغالب الغيبوبة وكلما افاق وجد زوجتة بجوارة وتنظر الية بحنان فامسك بيدها قائلا لما اترفدت وقفتى معايا، ولما شركتى فلست كنتى جنبى، ولما بيتنا اتحرق كنتى جنبى ، ودلوقتى انتى برضة جنبى ، مش عارف لية انا حاسس انك نحس
    نكات على الماشى 22_3

الفرعون العاشق
    الفرعون العاشق
    مدير عام المنتدى

نكات على الماشى Empty رد: نكات على الماشى

مُساهمة من طرف الفرعون العاشق الأحد مارس 29, 2009 1:07 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههه
    تسلم ايديك يا ابوكريم

نكات على الماشى Hahahaنكات على الماشى Hahahaنكات على الماشى Hahahaنكات على الماشى Hahahaنكات على الماشى Hahaha
    نكات على الماشى Hahahaنكات على الماشى Hahahaنكات على الماشى Hahahaنكات على الماشى Hahahaنكات على الماشى Hahaha
    نكات على الماشى Lol نكات على الماشى Lol

نكات على الماشى Lol
    نكات على الماشى Lol نكات على الماشى Lol

نكات على الماشى Lol
    محمد ابوبكر محمد
    محمد ابوبكر محمد

نكات على الماشى Empty رد: نكات على الماشى

مُساهمة من طرف محمد ابوبكر محمد الإثنين مارس 30, 2009 11:54 pm

بصراحة نكت جامدة
    ومتشكرين على شوية الضحك الحلوين

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 7:25 pm