ورود الحب

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ثقافه - فن- أدب- شعر وخواطر-برامج مهمه

أحبه وهو يجرحنى بكلامه

تصويت

أريد حل للمشكله كلها بس ضرورى بسرعه

[ 5 ]
    أحبه وهو يجرحنى بكلامه Poll_right19%أحبه وهو يجرحنى بكلامه Poll_left [19%] 
    [ 4 ]
    أحبه وهو يجرحنى بكلامه Poll_right15%أحبه وهو يجرحنى بكلامه Poll_left [15%] 
    [ 3 ]
    أحبه وهو يجرحنى بكلامه Poll_right11%أحبه وهو يجرحنى بكلامه Poll_left [11%] 
    [ 11 ]
    أحبه وهو يجرحنى بكلامه Poll_right41%أحبه وهو يجرحنى بكلامه Poll_left [41%] 
    [ 4 ]
    أحبه وهو يجرحنى بكلامه Poll_right14%أحبه وهو يجرحنى بكلامه Poll_left [14%] 

مجموع عدد الأصوات: 27
    رجوع
    MALKROHE
    MALKROHE

أحبه وهو يجرحنى بكلامه Empty أحبه وهو يجرحنى بكلامه

مُساهمة من طرف MALKROHE الثلاثاء مايو 04, 2010 12:37 pm

أنا بنت فى السادسة عشر من عمرى تعلقت بشاب يعمل فى شارعنا أبهرنى بجرأته شدنى له أعطنى رقم تليفونه فى وسط الشارع ولم يهمه أحد حدث بينى وبينه أتصال فقال لى أنه يحبنى وأنه مبهور بيا ونفسه نبقى أصحاب وبعد محايلاااااات كتير وفقت علشان ده أول مو قف يحصلى فى حياتى وبعد عدة أتصالاااااااات كثيره وكلام كتير أتعلقت بيه أكتر من المفروض ثم فى مره من المرات طلب منى قبله قلت له لالالالا زعل منى قوى وقال مش هيكلمنى تانى خالص لو قلت لا وللأسف أنا كنت حبيته فوفقت هوه أصلا ساكن هوه وةأصحابه فى الدور السادس فى نفس البيت الى أنا فيه كنت عالطول أسلم عليه كل يوم وهوه طالع فوق هوه أصلا من المنوفيه بس بيسافر البلد كل يوم سبت ويرجع الأثنين المهم طلب منى هذا الطلب أكثر من مره فكنت أوافق علشان ميسبنيش ثم أزداد الأمر من بوسه لحضن بس كده ونتخانق ونتصالح ونسيب بعد ونكلم بعض تانىوكنت بكلم خاله على أنه والدى بس فالأخر طلع مش كويس ومبقتش أكلمه وبعدين كنت بكلم صاحبه بس طلع أكتر من أخويا لما عرف الى كان بيحصل بينى وبينه زعل أوى وقالى أنا لوعرفت أن ده حصل تانى مش هعرفك ولا هعرفه وكان بيحصل وهوه كان بيزعل وأنا كنت بصلحه وأحلف أن ده ميحصلش تانىلحد مبقيت أقول لحبيبى لأ ملحوظه أنا لما كنت بزعل من حبيبى كان يقولى أن أحنا مش لبعض أحنا أصحاب بس ولحد دلوقتى بيقولى كده وعلى فكره هوه عنده 20 سنه بس أنا مدلوقه عليه أوى ومش عارفه أ صلح من نفسى قولولى أعمل أيه علشان محسسوش بكده وأعمل أيه علشان أخليه يحبنى أحنا دلوقتى عادى مع بعض وعلى فكره علقتنا ديه بقلها سنتين ونص والى كان بيحصل ده كان بيحصل فى الفجر بعد مالى فى بيتى كلهم ينامه حد يساعدنى ويقولى أعمل أيه أنا ممكن أضحى علشانه بروحى ساعدونى أرجوكم

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 7:25 pm